سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ هزار و ۵۰۰ تست کرونا در فرودگاه شهید سلیمانی اهواز انجام شد

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ تست سریع کرونا در فرودگاه بین‌المللی سردار شهید سلیمانی اهواز انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ تست سریع کرونا در فرودگاه بین‌المللی سردار شهید سلیمانی اهواز انجام شد بیش از ۳۰ مورد آنها مثبت بودند که از سفر آن‌ها جلوگیری شد.

او بیان داشت: هدف از انجام تست در فرودگاه‌ها جلوگیری از انتشار بیماری به دیگر نقاط کشور است و به طور میانگین روزانه بیش از یک هزار تست از سوی همکاران ما در فرودگاه انجام می‌شود.

مردانی ادامه داد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم که ۲۴ ساعت پیش از سفر خود به مراکز نمونه گیری در سطح شهر مراجعه کرده و تست بدهند تا از ازدحام جمعیت در فرودگاه کاسته شود و مراکز بهداشت به کمک نیرو‌های بسیج و هلال احمر در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی کار بیماریابی را در تمام سطح شهر انجام می‌دهند که تاکنون بیماران بسیاری شناسایی و قرنطینه شده‌اند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز تصریح کرد: بار مراجعات به مراکز منتخب بهداشتی در خوزستان بسیار زیاد است که این موضوع نشان می‌دهد مردم کمتر به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند. هر چقدر تعداد تست‌های خود را افزایش دهیم در واقع بیماران بیشتری را شناسایی و مانع از تماس آن‌ها با دیگر افراد خواهیم شد.

این مقام مسئول گفت: انتظار داریم افرادی که نسبت به بیماری خود مطلع هستند در خانه بمانند و از تردد درون شهر خودداری کنند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.