سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک فوریت طرح اصلاح بودجه ۹۹ به تصویب رسید

یک فوریت طرح اصلاح بودجه سال ۹۹ با ۱۸ رای موافق به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران طرح دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری امروز مورد بررسی قرار گرفت.

پیروز حناچی شهردار تهران با اشاره به این موضوع بیان کرد: تورم و تنگنا‌های اقتصادی ناشی از تحریم و کرونا ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرفی و از سوی دیگر افزایش غیرمنتظره افزایش ارائه خدمات باعث شده بسیاری از درآمد‌های شهرداری تحقق نیابد و در بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها با چالش شویم.

حناچی گفت: به منظور اصلاح مبلغ ۳ هزار ۲۰۰ میلیارد در قالب یک ماده واحد در ۶ جدول به شورای تهران ارسال شده است، همچنین بخش دوم این لایحه مربوط به اصلاح طبقه بندی و برخی عناوین بودجه سال جاری است که فاقد آثار مالی بودجه مصوب این سال است.

شهردار تهران تاکید کرد: بنای ما بر این بود که در چارچوب قانون مصوبات حرکت کنیم و این لایحه هم به همین منظور ارائه شده است؛ بر اساس قولی که داده بودیم اواخر اسفند رونمایی از یک رام قطار شهری ملی را در دستور کار داریم و باید موفق شویم استاندارد‌های آن را اخذ کنیم این قطار با ۸۰ درصد ساخت داخل است.

در پایان جلسه با موافقت شهردار تهران، این طرح دو فوریتی به یک فوریت تبدیل شود و یک فوریت آن با ۱۸ رای موافق و به اتفاق آرای حاضرین در جلسه به تصویب رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.