سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۷ اسفند ماه سال ۹۹.

دستگیری باند سارقین کابل در قائم شهر / دستگیری چوب‌های جنگلی قاچاق در نکا

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۷ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۷ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۵ نفر در سرقت کابل برق در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و کابل‌های مخابراتی در موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران، افزود: ماموران پلیس آگاهی با بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی ۴ سارق و یک مالخر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

او با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به ۲۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و کابل‌های مخابراتی در بازجویی‌های فنی پلیس، افزود: در بازرسی از محل اختفاء سارقان اموال مسروقه زیادی از قبیل ۲۰۰ متر سیم و کابل برق، سنگ چرخ، دستگاه جوش، پمپ آب، گیربکس متغیر، سنگ برش فلز، سنگ چرخ، انواع قوطی، آهن آلات و میله گرد کشف و متهمان نیز با تشکیل پرونده پس از معرفی به مرجع قضایی راهی زندان شدند.

۴ تن چوب جنگلی قاچاق در نکا کشف شد

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودرو نیسان حامل چوب قاچاق، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی خودروی نیسان در یکی از محور‌های کوهستانی، آنرا توقیف کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از خودروی نیسان، گفت:ماموران انتظامی راننده خودروی نیسان را پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل دادند.

سارقان اماکن خصوصی در دام پلیس تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس پیشگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ۴ سارقان اماکن خصوصی را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.