سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اداره صمت رفسنجان:

کمبود مرغ در رفسنجان نداریم

حریری با بیان اینکه رفسنجان ۳۰ درصد مرغ استان را تامین می‌کند، گفت: در رفسنجان، کمبود مرغ وجود ندارد و به اندازه کافی مرغ در آن تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شاهین حریری، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان گفت: طی سه ماه گذشته ۳۰۰ تن سهمیه شکر صنف و صنعت پیگیری کردیم ضمن اینکه ۵۰۰ تن سهمیه صنف و صنعت در سه ماه گذشته با قیمت مصوبه ۲ هزار و ۵۰۰ تومان در شهرستان توزیع شده است.

او با بیان اینکه ۸۳ تن شکر خانوار با قیمت مصوبه توزیع کردیم، افزود: ۳۰۰ تن سهمیه روغن داشتیم که با پیگیری‌های انجام شده توانستیم ۵۰۰ تن دیگر جذب کنیم که در حال حاضر کمبود روغن خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای برطرف شده است.

حریری تصریح کرد: ۸۵ تن برنج توزیع شده، ضمن آنکه ۹۸ تن برنج، ۸ تن گوشت منجمد و ۸۶ تن شکر بسته بندی خانوار جذب شده است که تا پایان سال توزیع و وارد بازار می‌شود.

او بیان داشت: سهمیه میوه شب عید به میزان ۷۰۰ تن شامل ۳۰۰ تن پرتغال والنسیا، ۲۰۰ تن پرتغال جنوب و ۲۰۰ تن سیب برای شهرستان جذب شده که در ایام عید نوروز توزیع می‌شود.

حریری با بیان اینکه رفسنجان ۳۰ درصد مرغ استان را تامین می‌کند، گفت: در شهرستان کمبود مرغ وجود ندارد و به اندازه کافی مرغ تولید می‌شود.

منبع خبرگزاری ایسنا 

انتهای پیام/ م 

برچسب ها: صمت کرمان ، گوشت مرغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.