سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین دستمزد سال ۱۴۰۰ کارگران با اعلام ملی

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:با توجه به اینکه زیرساخت ها برای اجرای مزد منطقه ای فراهم نیست، تعیین حداقل دستمزد ۱۴۰۰ کارگران همانند سنوات قبل به صورت ملی اعلام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اصفهان  با بیان اینکه در نخستین نشست مزد شورای عالی کار دو ساعت بحث و گفتگو شد و مزایا و معایب تعیین دستمزد منطقه‌ای در کشور از نظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در دستورکار وزارتخانه قرار گرفت گفت: مقرر شد در یک کار تحقیقاتی و پژوهشی مزایا و معایب اجرای تعیین دستمزد منطقه‌ای به عنوان ماده ۴۱ بررسی و اعلام شود.

حاتم شاکرمی افزود: در این نشست مقرر شد، چون شرایط اختصاصی و زیرساخت‌ها برای اجرای مزد منطقه‌ای فراهم نیست، تعیین حداقل دستمزد سال ۱۴۰۰ کارگران همانند سال‌های قبلی به صورت ملی اعلام می‌شود.

او با اشاره به اینکه امسال  هشت جلسه کمیته تعیین مزد کارگران با حضور نمایندگان کارگران، کارفرمایان و نمایندگان دولت تشکیل شده افزود: طبق دو شاخص تورم و سبد معیشتی مقرر شد روز ۱۸ اسفند دومین نشست کمیته مزد کارگران تشکیل و در نهایت در سومین جلسه، دست کم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۰ تعیین و اعلام رسمی شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.