سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هدف توانمندسازی صورت گرفت؛

اهدای ۳۰ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد در منوجان

به منظور اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در منوجان، ۳۰ دستگاه تراکتور به مددجویان تحت حمایت و فرزندان آن‌ها واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در سفر به شهرستان منوجان در مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت این شهرستان، ضمن تبریک عید مبعث و هفته احسان و نیکوکاری گفت: برای گسترش و ترویج فرهنگ ازدواج، یکی از برنامه‌های مهم این نهاد، تامین جهیزیه زوج‌های تحت حمایت است.

او افزود: این نهاد به منظور حمایت از زوج‌های جوان تحت حمایت به داماد خانواده‌های مددجو در صورت بیکار بودن تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت می‌کند.

صادقی در ادامه سفر به شهرستان منوجان  به منظور اشتغال و توانمندسازی مددجویان منوجانی، ۳۰ دستگاه تراکتور به مددجویان تحت حمایت و فرزندان آن‌ها واگذار کرد و گفت: این تعداد تراکتور از محل اعتبارات اشتغال به منظور ایجاد درآمد پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت به مددجویان واگذارشده که نمونه‌ای از ۱۱ هزار فرصت شغلی است که طی امسال برای مددجویان استان ایجاد شده است.

همچنین ۴۰ واحد مسکن مددجویی به‌ صورت همزمان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در بخش جازموریان افتتاح و تحویل مددجویان این بخش شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم  با بیان اینکه این واحد‌های مسکونی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان احداث‌ شده‌اند، بیان کرد: هر کدام از این واحد‌های مسکونی با زیربنای ۵۰ مترمربع احداث و تحویل مددجویان شده اند.

صادقی تصریح کرد: با مشارکت خوب خیران و گروه‌های مختلف، کار ساخت مسجد و مدرسه برای اهالی روستای پیرخوشاب نیز آغاز شده است و این اقدامات باعث ایجاد آرامش و امید به زندگی در بین اهالی این روستا شده است.

اهالی پیر خوشاب در گذشته در منطقه‌ای محروم، صعب‌العبور و فاقد امکانات اولیه در ۱۰۰ کیلومتری بخش جازموریان ساکن بودند که با پیگیری‌های کمیته امداد، محل اسکان این اهالی جابه جا شد و در منطقه زهکلوت بخش جازموریان اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.