سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی یک زندانی به همت خیران بافقی

مدیر عامل مجمع خیرین میعاد بافق گفت: مجمع خیرین میعاد بافق با پرداخت ۱۲۰ میلیون ریال آزادی یک جوان را فراهم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حسن امیرزاده مدیر عامل مجمع خیرین میعاد بافق گفت: به مناسبت ایام ماه مبارک رجب و در آستانه عید مبعث یک جوان که به علت بدهی راهی زندان شده بود با کمک خیرین بافقی آزاد شد.

او افزود: بدهی این زندانی مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بود که به علت تاخیر و تآدیه با کارشناسی به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال افزایش یافت که با رایزنی مجمع خیرین میعاد و بخشودگی شاکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون کاهش یافت و این مبلغ به همت خیرین بافقی پرداخت شد.

امیر زاده با تشکر از خیرین بافقی برای شرکت در این امر خدا پسندانه، اظهار داشت: خانواده‌های زندانیان به دلیل نبود سرپرست خانواده با مشکلات مختلف روبرو هستند و بعضاً این افراد به دلیل فقر اقتصادی شرایط سختی را سپری می‌کنند که کمک به آزاد سازی زندانیان در واقع کمک به خانواده‌های آنان است.

مجمع خیرین میعاد در حوزه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد تا کنون توانسته به کمک خیرین بافقی در آزادی چهار زندانی غیر عمد و پرداخت بدهی بابت رفع ۲ حکم جلب شورای حل اختلاف و پرداخت سه مهریه برای بازنگشتن به زندان با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و شصت و سه میلیون ریال مشارکت کرده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.