سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار مهران خبر داد؛

کاشت نهال در مهران به مناسبت هفته درختکاری

نصیری پور از کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نصیری پور شهردار مهران از کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان مهران خبر داد و گفت:کاشت نهال به یاد ۲۳۳ شهید شهرستان مهران انجام شد و این مهم به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاصل شده که در راستای گرامیداشت شهدا و زنده نگه داشتن نام افتخار آفرینان و مردان بزرگ این مرز و بوم بسیار اثربخش است.

او ادامه داد: به همین منظور به نیابت از هر شهید والامقام درختی کاشته شد تا شهر مهران علاوه بر سرسبزی و زیبایی، بیش از پیش مزین و متبرک به نام نامی شهدای ایران اسلامی شود.

قاسمی فرماندار مهران نیز در این مراسم اظهار کرد: شهرستان مهران به دلیل زائر پذیری آن نیاز به توسعه فضای سبز دارد و با توجه به این که اربعین در سال‌های آینده با ماه‌های گرم سال مصادف می‌شود ، کاشت درختان جهت سرسبزی بیشتر، باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه مهران نیز در سخنانی بیان کرد: از جمله سنت‌های نیکو و پسندیده، کاشت درخت و درختکاری است که از توصیه‌های مهم دینی و فرهنگی بوده و علاوه بر این در ابعاد مختلف زندگی افراد از جمله سلامتی و غیره نیز مؤثر است و می‌تواند آثار و برکات بسیاری را برای مردم جامعه به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: کاشت نهال ، کاشت درخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.