سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه بیش از ۱۰ هزار بیمار به کلینیک تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۱۰ هزار و ۴۰۵ بیمار در ۹ ماهه امسال به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد مراجعه کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  قاسم بیانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیشترین مراجعه کلینیک در ۹ ماهه سال ۹۹ مربوط به تخصص داخلی با ۳ هزار و ۵۵۸ مراجعه است.

بیانی افزود: در ۹ ماه پارسال ۲۶ هزارو ۳۳۸ بیمار به کلینیک بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه کردند که تخصص داخلی با ۴ هزارو ۸۳۸ بیمار بیشترین مراجعه کننده را داشت.


بیشتر بخوانید


بیانی با اشاره به اینکه در سال ۹۹ تخصص‌های چشم، اورولوژی، اطفال، گوارش اطفال و روماتولوژی به کلینیک بیمارستان امام رضا (ع) افزوده شده است، گفت: علاوه بر موارد ذکر شده، تخصص‌های زنان، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، داخلی، پوست، انکولوژی، قلب، عفونی، غدد، گوارش، آسم و آلرژی، طب فیزیکی و توانبخشی، روانپزشکی، بینایی سنجی، خون، دندانپزشکی و سونوگرافی در این کلینیک ارائه می‌شود.

او نحوه نوبت دهی این کلینیک را اینترنتی اعلام کرد و بیان داشت: همه پروتکل‌های بهداشتی در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) رعایت و از شنبه تا ۵ شنبه در دو شیفت صبح و عصر به مراجعین خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.