سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت هوشمندانه سفر‌های نوروزی به آذربایجان شرقی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص انجام سفر‌های نوروزی گفت:ضروری است سفر‌های نوروزی به صورت هوشمندانه مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جواد رحمتی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی  گفت: براساس اعلام ستاد ملی کرونا سفر به شهر‌های زرد، آبی و سفید در ایام نوروز مانعی ندارد.

او با بیان اینکه باید معیشت مردم مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد افزود:به مشکلات هتل داران، رستوران داران، آژانس‌های مسافرتی و بسیاری از صنوف وابسته به گردشگری باید به صورت واقع بینانه نگریست.

اوادامه داد: برای حمایت از بخش خصوصی باید مهمانسرا‌ها و مراکز اقامتی دولتی در ایام نوروز تعطیل شوند و از پذیرش مسافر در مدارس نیز پرهیز شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی در هتل‌های استان به خوبی رعایت می‌شودافزود: ایجاد بازار اینترنتی برای فروش محصولات صنایع دستی توسط اداره کل میراث فرهنگی استان اقدام ارزشمندی است و کمک خوبی برای اقتصاد هنرمندان این حوزه است که باید بیشتر معرفی شود.

رحمتی تاکید کرد:در ایام نوروز بایستی بازرسی‌ها از مراکز اقامتی افزایش یابد تا در کنار نظارت بر نوع ارائه خدمات و برخورد مناسب با مسافران، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز به صورت جدی پیگیری شود.

او با اشاره به اینکه انتشار ویروس کرونا در اماکن پرتجمع بالاست، گفت: ازدحام و تجمع مردم در بازار‌ها و مراکز خرید باید مدیریت شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.