مهدی نعمتی مدیر روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی در گفتوگو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد این موضوع که چرا برای ویرایش اطلاعات در سجام از مردم هزینه ۵ هزار تومانی دریافت میشود؟ اظهار کرد: فرایند استعلام اطلاعات هزینه بر است به طور مثال فردی که اطلاعات بانکی خود را اشتباه به بانک داده باشد مجددا باید تمام فرآیند استعلام اطلاعات را در شاپرک انجام دهد، این هزینه را اپراتورها و بانکها برای فرآیندی که انجام میدهند، دریافت میکنند.
بیشتر بخوانید
وی بیان کرد: به طور کلی فرایندهای که نیازمند استعلام اطلاعات نیست، رایگان و بخشهای که نیازمند به استعلام است مانند تغییر اطلاعات هویتی، شماره تلفن همراه و اطلاعات بانکی که برای انجام ویرایش باید مجددا اطلاعات به یک پیمانکار ارجاع داده شود، ۵ هزار تومان کارمزد اخذ می شود.
انتهای پیام/