سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۸۵۰ میلیارد ریال کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری

از ابتدای فعال شدن قرارگاه کمک مومنامه در چهارمحال و بختیاری تاکنون ۸۵۰ میلیارد ریال کمک مومنانه در استان جمع‌آوری و بین نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در جلسه قرارگاه کمک مومنانه با اشاره به فعال شدن قرارگاه کمک مومنامه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان گفت: از ابتدای فعال شدن این قرارگاه تاکنون ۸۵۰ میلیارد ریال کمک مومنانه در استان جمع‌آوری و بین نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع شده است.

او افزود: با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال، اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنامه با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله کمیته امداد امام، بهزیستی، هلال‌احمر و سایر نهاد‌های حمایتی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


اکبری اضافه کرد: در راستای اجرای طرح سردار شهید سلیمانی نیز از اواخر آبان‌ماه تاکنون یک هزار و ۵۰۰ تیم تشکیل شده است و فعالیت این تیم‌ها در استان بیش از ۸۰ درصد در کاهش تلفات و کنترل بیماری تاثیرگذار بوده است.

او به فعال شدن سپاه در حوزه مسکن، محرومیت‌زدایی و اشتغال با همکاری کمیته امداد امام و سایر نهاد‌های حمایتی اشاره کرد و گفت: این استان جز پنج استانی است که تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و سپاه برای اشتغال منعقد شده است.

اکبری افزود: تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حوزه مشاغل زودبازده در استان توسط بسیج و کمیته امداد امام انجام شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.