سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه بازی های پلی اف ایمان شیراز در لیگ برتر فوتسال

فوتسالیست‌های ایمان در هفته نخست مرحله پلی اف میزبان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خبازیان مدیر باشکاه ایمان شیراز گفت: مراسم قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف بازنده‌های لیگ ‌برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور برگزار شد که تیم‌های ایمان شیراز، کوثر اصفهان، اهورا بهبهان و شهروند ساری در یک گروه قرار گرفته و باید بازی‌های خود را به صورت دوره‌ای برگزار کنند تا در پایان دو تیم پایان این جدول به لیگ دسته یک سقوط کنند.

او، بیان کرد: با اعلام سازمان لیگ فوتسال برنامه هفته نخست این مسابقات پس از تعطیلات نوروزی برگزار می شود که تیم ایمان شیراز میزبان شهروند ساری خواهد بود و کوثر اصفهان به مصاف اهورا بهبهان می‌رود.

در پایان مرحله نخست گروهی لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، تیم ایمان شیراز با هشت شکست، ۳ تساوی و ۳ امتیاز در انتهای جدول گروه دوم قرار گرفت برای بقا در این مسابقات باید در مرحله پلی اف به مصاف حریفان رفته و امید‌های خود را زنده نگه دارد.

ایمان شیراز که در این فصل از رقابت‌های دسته برتر فوتسال با مشکلات مالکیتی و مالی زیادی روبرو بوده انتظار می رود با جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات بتواند در دیدار‌های پلی اف موفق ظاهر شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.