سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دومین پست موزه مدرسه جهان در استان سیستان و بلوچستان

مدیر کل ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏روابط عمومی شرکت ملی پست درباره آماده سازی دومین پست موزه مدرسه جهان در شهرستان دلگان توئیتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه پیگیر رفع مشکلات موجود در روستا‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور هستند.

در همین راستا شرکت ملی پست نیز در حال انجام اقدامات لازمه برای این امر است و چندی پیش اخباری مبنی بر افتتاح دومین پست موزه مدرسه جهان در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان در فضای مجازی منتشر شد.

حسن عمیدی مدیر کل ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏روابط عمومی شرکت ملی پست در حساب کاربری تویئتر خود پستی را درباه آخرین جزئیات افتتاح این پست موزه منتشر کرد که در ادامه می‌توانید متن و توئیت منتشر شده توسط عمیدی را مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید


"به دلگان رسیدم. امروز کار آماده سازی دومین پست موزه مدرسه جهان آغاز شد. از ۱۴ تیر که قول دادیم موزه‌ای رادر ۲۱۰۰ کیلومتری تهران و در کم‌برخوردار‌ترین منطقه سیستان و‌بلوچستان تأسیس کنیم کلی فراز و نشیب داشتیم، اما لبخند رضوانه اولین بازدیدکننده تمام خستگی این چند ماهه را از بین برد"

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.