سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انبار نگهداری مواد محترقه غیرمجاز در اراک / دستگیری قاچاقچی مواد محترقه در مهاجران

در عملیات پلیس استان مرکزی یک انبار نگهداری مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان اراک کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی انبار نگهداری مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان اراک در عملیات ماموران پلیس استان خبر داد.

سرهنگ خلجی افزود: در این عملیات، ماموران بخش معصومیه شهرستان اراک، در تحقیقاتی موفق شدند این انبار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی مورد بازرسی قرار دهند.

اوتصریح کرد: در بازرسی از این انبار تعداد ۴۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر هم دستگیر شد.

دستگیری قاچاقچی مواد محترقه در مهاجران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در عملیاتی دیگر هم ماموران پلیس امنیت عمومی استان در انجام تحقیقاتی از برنامه ریزی فردی برای انتقال مواد محترقه غیر مجاز به شهر مهاجران مطلع شدند.

او ادامه داد: زمانی که این فرد با یک دستگاه خودروی سواری در حال جابجایی مواد محترقه غیرمجاز به شهر مهاجران بود، در یکی از محور‌های مواصلاتی استان شناسایی و در عملیاتی دستگیر و تعداد ۶۱ هزار و ۱۹۶ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از او کشف شد.

سرهنگ خلجی با بیان اینکه هر دو فرد دستگیر شده در این دو عملیات به مرجع قضائی معرفی شدند اظهار نشان کرد: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه موارد مشکوک در خصوص تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز است.

او تاکید کرد: در اجرای طرح‌های امنیت بخش پلیس در روز‌های پایانی سال، برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز به عنوان یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های عملیاتی پلیس در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.