سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از فرهنگیان فعال در طرح پویش لبخند رضایت در تاکستان

به مناسبت هفته تربیت اسلامی از معلمان فعال در طرح سراسری پویش لبخند رضایت در مناطق آموزش و پرورش شهرستان تاکستان با اهدای لوح تقدیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،به مناسبت هفته تربیت اسلامی و در راستای تحقق انتظارات مقام عظمای ولایت بر صیانت از شان و نقش معلم، مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال در پویش لبخند رضایت توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان در فرمانداری برگزار شد.

طاهری فرماندار تاکستان با اشاره به اینکه کار در آموزش و پرورش کاری بسیار مهم و اساسی است،گفت: اساس توسعه هر کشوری در آموزش و پرورش آن خلاصه شده است و هر کشوری در آموزش و پرورش به ویژه در پرورش سرمایه گذاری نموده، توسعه پیدا کرده و امروزه موفقیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف توسط کشورمان کسب می شود نتیجه اهمیت دادن به آموزش و پرورش کشور بوده است.

او افزود: در ابتدای شیوع بیماری کرونا و با تعطیلی مدارس نگرانی‌هایی برای آموزش دانش آموزان وجود داشت که امروز فرهنگیان علاوه بر استفاده از فضای مجازی و نرم افزار شاد برای تدریس دانش آموزان، اقدامات ارزشمندی در ایام کرونا در زمینه تولید ملزومات کرونا، ضد عفونی و کمک‌های مومنانه و همچنین تهیه گوشی و تبلت برای دانش آموزان و همچنین تعیین مبلغی از حقوق خود به صورت ماهیانه برای کار‌های خیر به انجام رسانده اند که لازم بود تا از جایگاه و اقدامات جهادی معلمان تجلیل شود.

این مراسم با حضور طاهری فرماندار تاکستان، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع)، سرهنگ بغدادی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی استان، مدیران آموزش و پرورش مناطق شهرستان، مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان برگزار گردید.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.