سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

شرکت در انتخابات رأی به سیستم سیاسی کشور است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: جمهوری اسلامی بر پایه رأی مردم استوار است بنابراین برای سربلندی کشور همه باید در انتخابات آینده مشارکت حداکثری داشته باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: این دوره از انتخابات از سرنوشت سازترین انتخابات در چهار دهه انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از رویداد‌های بسیار مهم است چرا که جمهوری اسلامی برپایه رأی مردم بنا شده است اظهار داشت: شرکت در انتخابات رأی به سیستم سیاسی کشور است و مشارکت حداکثری مردم بر تصمیمات دشمنان خارجی تاثیر گذار بوده است.

امام جمعه خرم آباد در بخشی دیگری از سخنانش گفت: عید مبعث دعوت مردم به تربیت اخلاقی و فضایل اخلاقی است و فضایل اخلاقی در هر جامعه‌ای حاکم شود سبب سلامت آن جامعه می‌شود و سلامت جامعه بشری را به دنبال دارد.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه امروز امت اسلامی به تربیت اخلاقی نیازمند است تا جامعه اسلامی به قله‌های فضایل و مکارم و ارش‌های دینی و اسلامی برسد، اظهار داشت: انفاق و دستگیری، شرافت و عزت نیاز امت اسلامی است و باید به سمت این قله حرکت کرد.

او با تاکید بر دوری از خصایص بد و رذیلت‌ها در جامعه اسلامی عنوان کرد: تریبت قانونی و عمل به احکام اسلامی ضرورت جامعه اسلامی است و لفاظی و سخنوری باعث حاکمیت دشمن درونی وبیرونی می‌شود.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: امروز قدرت‌های بزرگ مادی دنیا، ایران اسلامی را مانع بزرگ برای اهداف شوم خود می‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: مبعث دارای نگاه تریبت اخلاقی و قانونی است و اگر این دو با هم باشند شاهد حجم بالای پرونده‌های دستگاه قضایی نخواهیم بود.

او در فراز دیگر خطبه‌های نمازجمعه خرم آباد با اشاره به عملیات‌های بزرگ و موفق رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای بزرگی فدای تداوم انقلاب اسلامی شد و لرستان نیز شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

امام جمعه خرم آباد افزود: این جانفشانی‌ها در تاریخ جنگ در جهان بی نظیر بود و بر پایه خودباوری و اصل راهگشای توانستن استوار بود.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.