سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهارت بی نظیر کودکی ۶ ساله در آشپزی + فیلم

کودکی شش ساله با انتشار ویدئوهایی از مهارت آشپزی خود در فضای مجازی، بسیاری از کاربران را به وجد آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ممکن است بسیاری تصور کنند که کودکان توانایی پذیرش مسئولیت‌های خاص و ویژه را ندارند و همه آن‌ها باید برای انجام برخی  امور روزمره مانند غذا و نوشیدنی به مادران خود وابسته هستند، اما ویدئویی دیدنی از یک کودک چینی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که به ما نشان می‌دهد بعضی کودکان مهارت انجام بسیاری از کار‌ها را دارند. در ادامه ویدئوی منتشر شده از این کودک را مشاهده می‌کنید:

این کودک چینی در سن ۶ سالگی به دلیل مهارت‌های کمیاب در تهیه شیرینی پزی و آشپزی در اینترنت شهرت پیدا کرده است. این کودک در ویدئو‌هایی که از خود در شبکه‌های اجتماعی از خود به اشتراک می‌گذارد، لباس‌های سنتی بر تن کرده و با انجام برخی از دستورالعمل‌های پیچیده با مهارت و سرعت بالا، در یک آشپزخانه ساده ظاهر شد.

ویدئو‌های این کودک چینی در فضای مجازی بازدید زیادی خورده، اما هیچ جزئیاتی در مورد هویت این کودک، فاش نشده است. کاربران شبکه اجتماعی پس از دیدن این ویدئو نوشتند: «این کودک واقعا کار درست است»، اما برخی دیگر از به سن او اشاره کردند و نوشتند:«این بچه ممکن است با یک اشتباه بدن خود را بسوزاند و این کار اصلا اتفاق جالبی نیست.»


بیشتر بخوانید

مهارت عجیب و دیدنی آشپز نابینا در خرد کردن مواد خوراکی


انتهای پیام/

برچسب ها: کودک ماهر ، کودک آشپز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
افریییینننن
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
ما نود سالمونه یه بار هر کار کردم نون پیراشکی درست کنم نتونستم
کامران
۰۷:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
عالیه آفرین
کاش ما هم به جای اینکه فقط تمرکزمون روی درس بچه هامون باشه توی دوران کودکی و نوجوونی چند تا مهارت خوب یادشون بدیم تا اگه از درس به جایی نرسیدن بتونن گلیمشونو از آب بکشن شایدم اصلا استعداد و علاقشون درس نباشه و جای دیگه موفق شن.
ناشناس
۰۵:۵۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام هیچ کس نمی تواند بهتر از من تخم مرغ آبپز درست کنه