سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تعداد تست‌های سریع کرونا در هشترود

فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت:بسیجیان و سپاهیان این شهرستان برای مقابله با کرونا طی روز‌های آخر سال آمادگی کامل دارند و تعداد تست‌های سریع طی ۲ هفته پایانی سال در سطح شهرستان با مشارکت آنان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ مالک ناجی فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت:تمام تلاش مجموعه بسیج و سپاه این شهرستان کنترل بهتر این بیماری است، تا شاهد روز‌های بدی در ایام عید نباشیم.

او افزود:بسیجیان و سپاهیان با تمام توان برای اجرای طرح شهید سلیمانی طی ۲ هفته پیش‌رو تلاش خواهند کرد تا بتوانند با بیماریابی حداکثری، مانع گسترش بیشتر ویروس کرونا شوند.

او تصریح کرد: با اجرای این طرح و تلاش کادر سلامت، میزان مبتلایان در شهرستان کاهشی است، اما همچنان باید در مسیر مقابله گام برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود تاکید کرد:با افزایش ورود مسافران در این ایام، باید نگران انتقال نوع جهش یافته ویروس شد و به همین دلیل دهیاران با کمک بهورزان و با حساسیت زیاد باید مسافران را کنترل کنند.

سرهنگ ناجی بیان کرد: در ایام عید و در قالب کمک‌های مومنانه به خانوده‌های نیازمند و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا، بسته‌های حمایتی نیز اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.