سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سفر استاندار به چترود:

بیش از ۳۲ هزار متر، آسفالت معابر بخش چترود افتتاح شد/ تشکیل گروه‌های پیگیری مصوبات و تصمیمات سفر‌ها+ تصاویر

بیش از ۳۲ هزار متر، آسفالت معابر روستاهای قوام آباد، رحیم آباد و سرآسیاب بخش چترود با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان، امروز جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ به بخش چترود سفر کرد.

زینی وند با حضور در گلزار شهدا و حرم شهدای گمنام(فاطمیه) چترود و همچنین  گلزار شهدای روستای ده زیار از توابع بخش چترود به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

همچنین در این سفر پروژه آبیاری قطره‌ای تحت فشار با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در بخش چترود با حضور مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کرمان، امام جمعه و بخشدار و جمع دیگری از مسئولان افتتاح شد.

افتتاح بیش از ۳۲ هزار  متر، آسفالت معابر روستاهای قوام آباد، رحیم آباد و سرآسیاب، یکی دیگر از برنامه های امروز سفر استاندار کرمان به بخش چترود بود.

بازدید از کارگاهای تولید نان و مشاغل خانگی در روستای ده زیار از جمله برنامه های امروز سفر استاندار به این روستا بود. 

علی زینی وند، استاندارکرمان در سفر به بخش چترود از گلخانه هیدروپونیک و هوشمند گل های شاخ بریده رز هلندی نیز بازدید کرد. 

 

استاندار کرمان همچنین در سفر به بخش چترود با تعدادی از مردم دیدار و گفت و گو و دستور رسیدگی به مشکلات آن ها را صادر کرد. 

در این سفر مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی استانداری، پور ابراهیمی و زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان زینی وند استاندار کرمان را همراهی کردند.

حضور میدانی در شهرستان‌ها و مناطق، حل مشکلات را سرعت می‌دهد

 علی زینی‌وند، استاندار کرمان در جمع‌بندی سفر امروز ۱۵ اسفند ماه به بخش چترود، بازدید‌های میدانی از شهرستان‌ها را موثر دانست و گفت: کمترین اتفاق در این سفر‌ها این است که احوالی از مردم می‌پرسیم و مردم، مسئولان خود را که به اعتبار آن‌ها در این مسئولیت‌ها قرار گرفته‌اند، در میان خود می‌بینند.

او افزود: حضور میدانی و بودن در کنار مردم و دیدن محل پروژه‌ها در شهرستان‌ها و مناطق مختلف، همراه با مدیران و فرمانداران، منجر به تصمیم‌گیری دقیق و جامع‌تر شده و حل مشکلات را شتاب بخشیده است.

زینی وند با تاکید بر اینکه در میدان عملیاتی و در کنار مردم باید مشکلات آن‌ها را حل کنیم، افزود: مردم منطقه چترود با وجود ظرفیت معادن و کارخانجات در دست احداث، نباید گرفتار مسائل جزئی باشند.

او بیان داشت: در سفر به شهرستان‌ها و بخش‌ها، بسته به فرمانداران به ۷۰ تا ۸۰ درصد از مصوبات می‌رسیم، ضمن اینکه گروه‌هایی را نیز تعیین کرده‌ایم تا مصوبات و تصمیمات سفر‌ها را پیگیری کنند. 

او همچنین به بازدید خود از روستای ده زیار و مشاغل خانگی این روستا اشاره داشت و گفت: پخت نان هزیمی در روستای ده زیار به شغل پرجذبه و پرطرفدار تبدیل شده که باید ساماندهی شود و در قالب تعاونی و یا خصوصی با همکاری و راهنمایی بهداشت، مجوز لازم را دریافت کند.

استاندار کرمان از برگزاری جلسه اختصاصی حوزه مسکن و راه و  شهرسازی ویژه منطقه چترود خبر داد و گفت: نشست بررسی درخواست‌ها و مصوبات سفر به شهرستان‌های کرمان و راور به زودی برگزار می‌شود.

انتای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.