سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۳ نفر دیگر در دام کرونا

در شبانه روز گذشته ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۷ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۲۳ بیمار جدید شامل ۲ بستری و ۲۱ سرپایی شناسایی شدند.

او افزود: از این تعداد ۱۶ مورد از بیرجند، ۲ مورد از فردوس، ۲ مورد از قاین، ۲ مورد از طبس و ۱ مورد از سرایان بوده است.

مهدی زاده بیان کرد: در حال حاضر ۱۲۹ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۳۵ نفر کرونا مثبت اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: از این تعداد ۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که خوشبختانه بیمار بدحال نداریم.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: در شبانه روز گذشته موردی از فوت در بیماران کرونایی مشاهده نشده و تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی همان ۷۵۹ نفر است.

مهدی زاده تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ۲۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۴۲ بیمار شامل ۱۴ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۵ هزار و ۱۴ بیمار کرونا مثبت بهبود یافته اند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

او گفت: تا روز گذشته ۴۱ هزار و ۶۷۶ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۵ هزار و ۸۰۸ بیمار شده است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.