سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت ۲ مداح مراسم عزاداری در باغملک

بخشدار صیدون گفت: ۲ مداح و مرثیه سرا که در یک مجلس ترحیم در این بخش به اجرای برنامه پرداختند روانه بازداشتگاه شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم سپاس زاده بخشدار صیدون از توابع شهرستان باغملک گفت: ۲ مداح و مرثیه سرا که در یک مجلس ترحیم در این بخش به اجرای برنامه پرداختند روانه بازداشتگاه شدند.

او افزود: بعد از فوت یکی از ساکنان روستای سردره بخش صیدون، در چند مرحله به خانواده وی توصیه شد تا با توجه به شرایط ویژه خوزستان از حیث شیوع کرونا و در جهت اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، از برگزاری مراسم عمومی پرهیز کرده و مراسم تشییع را خانوادگی و با حضور حداکثر ۵۰ نفر برگزار کنند و از پسر این مرحوم نیز تعهد گرفته شد تا شاهد برگزاری یک مراسم شلوغ نباشیم اما این خانواده جسد فرد متوفی را ساعت ۶ صبح از سردخانه تحویل گرفتند و تا حدود ساعت ۹ مراسم تشییع را به تاخیر انداختند تا جمعیت زیادی در مراسم حضور پیدا کنند.

سپاس زاده با بیان اینکه این مراسم با حضور ۲ مداح محلی برگزار شد، اظهار داشت: شب گذشته یکی از این مداحان بازداشت شد و فرد دیگر نیز امروز دستگیر و روانه بازداشتگاه گردید.

بخشدار صیدون با اشاره به صدور حکم بازداشت برای پسر متوفی تصریح کرد: در اولین فرصت این فرد نیز بازداشت خواهد شد تا دادگاه در مورد تخلفات او تصمیم‌گیری کند.

این مقام مسئول در پایان گفت: سلامت مردم خط قرمز ما است و با کمک دستگاه قضا با تمام کسانی که اقدام به برگزاری مراسم ترحیم کنند و خوانندگان این مراسم برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.