سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاله‌ای به نام FATF

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسئولان مراقب چاله‌ای به نام FATF باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در آیین اختتامیه جایزه ادبی یوسف ،گفت: اگر قلم در راه خدا قرار بگیرید هم بُعد دانشی و هم بُعد ارزشی آن در مسیر درستی قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه نقش دانشی قلم در حفظ و نشر آثار بسیار پررنگ و برجسته است و علم را تدوین می‌کند و نشر می‌دهد، افزود: در صدر اسلام گرچه قلم در بُعد دانشی کارکرد کمی داشت، اما به نظر می‌رسد در بُعد ارزشی وضعش بهتر بود، اگر عهدی می‌بستند غالبا به آثار قلمشان پایبند بودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: امروزه می‌بینیم قلم در بُعد دانش خیلی کارکرد پیدا کرده است، اما در بُعد ارزشی، آن انتظار‌ها برآورده نمی‌شود و براحتی از زیر بار معاهده‌ها بیرون می‌آیند.

آیت الله محمدی لائینی نمونه بارز این بدعهدی را آمریکا دانست و گفت:مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا دولت بدعهدی است و نقض عهد می‌کند یعنی این‌ها از دوره جاهلی هم بدتر هستند.

او افزود: ایران حتی گاهی بیشتر از آنچه متعهد شده بود انجام داد، اما آن‌ها به وقتش زیر پا را خالی کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: این روز‌ها هم صحبت از بررسی FATF در مجمع تشخیص است و باز هم چاله دیگری پیش روی ماست باید بزرگان مراقب باشند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: ادارات و نهادها، مسئولان و مدیران ما قلم را در راه درست قرار به کار بندند، دروغ ننویسند، دروغ گزارش ندهند و همچنین دروغ فاکتور نزنند.

او بر لزوم احترام یه قلم‌زنانی که در نشر و تدوین ارزش‌ها قلم می‌زنند تاکید کرد و افزود:شهدا نمونه‌ای از قلم خدا، نمونه‌ای از داستان‌های کوتاه خدایی هستند و اگر آثار قلم وجود شهدا را، بشناسیم، بزرگترین تحول تاریخی رخ خواهد داد.
انتهای پیام /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.