سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روابط عمومی ایران خودرو خراسان رضوی بهترین روابط عمومی در کشور شد

واحد ارتباطات و امور بین الملل شرکت ایران خودرو خراسان رضوی "برگزیده بهترین روابط عمومی ایران" در هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و هجدهمین برنامه جایزه صنعت روابط عمومی ایران در سال ۱۳۹۹ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و هجدهمین برنامه جایزه صنعت روابط عمومی ایران با محوریت مسئولیت پذیری اجتماعی و کرونا، در تهران، سالن همایش‌های مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.


این کنفرانس توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و با مشارکت انجمن مدیران بین المللی روابط عمومی، انجمن متخصصان روابط عمومی، انجمن کارگزاران مسلمان روابط عمومی و دانشگاه‌ها و مراکز علمی داخلی و خارجی برگزار و پس از سخنرانی اساتید مجرب داخلی و بین المللی حوزه روابط عمومی برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی و جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی به شرکت ایران خودرو خراسان اهدا شد.


مهندس زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان رضوی ضمن تبریک کسب این موفقیت به گروه صنعتی ایران خودرو و کارکنان واحد ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو خراسان هدف از حضور در این رویداد‌ها را فراتر از کسب مقام و جایزه دانست و گفت: ما باید با اشتراک گذاری اینگونه دستاورد‌ها و رویدادها، از تجربیات و نظر همدیگر بهره‌مند شویم تا با ایجاد بهره‌وری و صرف کمترین هزینه نتایج درخشانی حاصل شود.


او با اشاره به نقش و اهمیت روابط عمومی‌ها در جامعه افزود: وقتی رویدادی به وقوع می‌پیوندد این وظیفه روابط عمومی است که به جوانب مختلف موضوع بپردازد روابط عمومی باید با نگاه خلاقانه‌ای که دارد وجوه خاصی از موضوع را که از دید مخاطب پنهان می‌ماند، عیان سازد و از آن در جهت اهداف و مصالح سازمان و جامعه استفاده نماید.


مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان رضوی هوشمندی روابط عمومی را درک درست و همراه شدن با مخاطب دانست و ادامه داد: روابط عمومی‌ها با توجه به رسالت وجودیشان باید از بطن جامعه آگاه باشند تا بتوانند در بین مخاطبان همبستگی و وحدت ایجاد نمایند ایجاد این همبستگی نشان از ایفای درست نقش روابط عمومی دارد که در نتیجه باعث پیشرفت و ترقی می‌شود. بی‌شک کسب این موفقیت وظیفه ما را در حوزه روابط عمومی سنگین ترکرده و برای حفظ و ارتقای این دستاورد در حوزه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو خراسان باید تلاش مضاعف نماییم.

ارتقاء نگرش‌های ارتباطی با محوریت کرونا

 رامین آرمات مدیر واحد ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو خراسان رضوی با اشاره به کسب این عنوان گفت: در این کنفرانس مجموعه‌های اقتصادی و صنعتی بزرگ کشور حضور داشتند و ارزیابی ها، بیشتر بر جنبه‌های علمی و تخصصی فعالیت‌ها و اقدامات هر مجموعه متمرکز شده بود که عملکرد واحد ارتباطات شرکت ایران خودرو خراسان رضوی در جهت ارتقاء نگرش‌های ارتباطی در قالب "گفتمان سازی" با محوریت کرونا در طرح "حافظان سلامت" و برجسته سازی موضوع با بهره گیری از فضای مجازی در درون سازمان و خانواده‌های همکاران و مخاطبان منجر به کسب این عنوان گردید.


وی این دستاورد را در راستای تلاش‌های این واحد برای دستیابی و استقرار "روابط عمومی هوشمند" و استراتژیک محور دانست و بیان داشت ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو خراسان برای اولین بار و به عنوان تنها روابط عمومی خودروسازی، خود را در معرض چنین ارزیابی آن هم در سطح ملی و در یک رویداد بین‌المللی قرار داد.

مدیر واحد ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو خراسان رضوی در پایان دستیابی به رتبه، در میان بیش از ۵۰ مجموعه بزرگ اقتصادی کشور را حاصل نگاه تخصصی به روابط عمومی و حرکت بر پایه یک هدف مشترک در سایه همکاری و خرد جمعی دانست و ادامه داد: مهندس بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان با ارائه نقطه نظرات ارزشمند خود و حمایت‌های مدبرانه بزرگترین نقش را در این مسیر داشتند و در ابتدا این افتخار را تقدیم ایشان و بعد به یکایک کارکنان به ویژه همکارانم در واحد ارتباطات و امور بین الملل می‌نمایم.


آرات بیان کرد: واحد ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو خراسان در سال آینده نیز در این رویداد بین المللی ممتاز شرکت خواهد نمود تا به یاری خداوند شاهد موفقیت بیشتر عرصه ارتباطات شرکت ایران خودرو خراسان باشیم.

 

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.