سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاتک پلیس به سوداگران مرگ در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از پاکسازی ۱۷ نقطه آلوده، با محوریت دستگیری متهمان تحت تعقیب، اراذل و اوباش، سارقان و خرده فروشان مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت:  اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به منظور ایجاد فضای ناامن برای مجرمان در راستای پیشگیری از وقوع جرایم بویژه جرم سرقت و دستگیری مجرمین فراری، سارقان و خرده فروشان موادمخدر در گنبدکاووس به مرحله اجراء درآمد.


او افزود: با تلاش ماموران انتظامی و پلیس‌های تخصصی ۱۱ سارق که ۲ سارق از مجموع جزء سارقان بعنف بوده شناسایی و دستگیر  شدند که در تحقیقات پلیس به ۴۸ فقره سرقت از جمله سرقت از اماکن خصوصی، سرقت کابل برق و مخابرات، سرقت منزل، سرقت موتورسیکلت و سرقت اینترنتی اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل شد.


سرهنگ علی فر افزود: همچنین در پاکسازی ۱۷ پاتوق در نقاط آلوده، ۲۸ خرده فروش موادمخدر و معتاد پرخطر دستگیر و جمع آوری و ۷۰ کیلو و ۸۴۸ گرم انواع مواد مخدر از پاتوق‌های آنان کشف شد.


او گفت: دستگیری و معرفی ۷۳ متهم به مرجع قضایی، کشف ۳  قبضه سلاح غیرمجاز، کشف هزار و 802قلم لوازم آرایشی خارجی قاچاق، کشف ۷۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز قاچاق، مجموعا به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و توقیف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت‌های متخلف و پلاک مخدوش از دیگر موفقیت‌های طرح مورد نظر بوده است.


فرمانده انتظامی گنبدکاووس در پایان با تاکید برعزم جدی پلیس در برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت از شهروندان خواست: با مشارکت در طرح امنیت محله هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مخلان نظم، آرامش و آسایش شهروندان را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ق 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.