سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱۵ بسته اقلام ورزشی بین جانبازان توزیع می‌شود

۱۱۵ بسته اقلام ورزشی بین جانبازان ۴۵ درصد استان قزوین توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فاطمه نسخه‌چی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: در مرحله سوم توزیع اقلام ورزشی، ۱۱۵ بسته برای انجام حرکات متنوع ورزشی متناسب با محیط خانه به جانبازان ۴۵ درصد استان با تحت پوشش قرار گرفتن ۶۱۴ نفر از خانواده‌های آن‌ها داده می‌شود.

وی افزود: این توزیع همزمان با آغاز ایام بزرگداشت شهدا و جانباز، از روز شنبه، شانزدهم اسفند ماه شروع می‌شود و تا پایان امسال ادامه دارد.

نسخه‌چی با بیان اینکه بسته‌های اقلام ورزشی بین جانبازان با مراجعه حضوری کارکنان بنیاد به در منازل آن‌ها توزیع می‌شود، ادامه داد: این توزیع، با هدف حفظ نشاط و شادابی جامعه هدف بنیاد و ارتقای سطح سلامتی روحی و روانی این قشر معظم انجام خواهد شد.
این مقام مسئول گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن، سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی نیمه فعال هستند و همین موجب کمرنگ شدن فعالیت‌های ورزشی بین قشر‌های مختلف مردم از جمله جامعه ایثارگران شده است.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به منظور تداوم فعالیت‌های ورزشی جامعه ایثارگران، اجرای طرح "ورزش در خانه" را با توزیع اقلام ورزشی از جمله کش ورزشی به مناسبت‌های مختلف طی سال در دستور کار خود قرار داده است.

در مرحله نخست ۱۸۷ بسته ورزشی به جانبازان ۵۵ درصد به بالا با تحت پوشش قرار گرفتن هزار و یکصد و ۹۴ نفر از خانواده‌های آن‌ها و در مرحله دوم، و ۱۶۰ بسته ورزشی به جانبازان ۵۰ درصد با تحت پوشش قرار گرفتن ۸۸۵ نفر از خانواده‌های آن‌ها توزیع شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.