سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیران، همدل با زوج‌های جوان

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت بسیج مهریز گفت: به همت خیران ۴۰ زوج جوان در این شهرستان به خانه بخت رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سرهنگ فاتحی فرمانده ناحیه بسیج مقاومت بسیج مهریز گفت: به همت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج و همکاری آستان قدس رضوی، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز به منظور کنگره چهار هزار شهید استان یزد جشن ازدواج پیوند علوی چهل زوج جوان مهریزی برگزار شد. 

او افزود: یکی از اهداف کنگره چهار هزار شهید استان مردم یاری است و این برنامه به منظور ترویج ازدواج آسان و ازدواج علوی برگزار شده است و هدف ترویج ازدواج آسان و علوی در جامعه است.

سرهنگ فاتحی گفت: ما دارای پیشینیه تاریخی قوی و متمدنی هستیم و فرهنگ اصیل اسلامی نزد ماست و در حقیقت ام القرای جهان، ایران اسلامی است و نیازی به فرهنگ فاسد و رو به انحطاط غربی نداریم و باید بهترین شرایط برای ازدواج آسان و علوی برای جوانان ما فراهم شود.

رضا زارعزاده فرماندار مهریز در این مراسم هدف از ازدواج را طبق آیات و روایات کامل شدن دین، رسیدن به آرامش و بهره مندی از فضل خداوند برشمرد و اظهارداشت: یکی از دغدغه‌های رهبرمعظم انقلاب ازدواج آسان و تکثیر نسلی سالم و صالح است که در این راستا همه دستگاه‌های مربوطه می‌بایست تلاش کنند.

اجرای گروه سرود رهپویان حرم شهرستان، مولودی خوانی، اهدای جوایز و تبرکی از آستان قدس رضوی و غیره از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.