سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت رکورد تولید ۵۲۰ آند در روز در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

در سال جهش تولید با اراده، پشتکار وهمت والای متخصصان و جوانان ایرانی، رکورد تولید ۵۲۰ آند در روز در شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،علی عبدالله نژاد مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب گفت:  آند سازی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب شامل سه واحد اصلی آندخام، پخت ومیله گذاری است که مواد اولیه آند شامل کک کلسینه شده نفتی، قیر پالایش شده قطران زغال سنگ و همچنین باقیمانده آند‌های مصرف شده واحد احیا (باتس) است.

او اظهار کرد: آند، نقش اساسی در فرآیند تولید آلومینیوم ایفا می‌کند و ضمن انتقال جریان الکتریکی، در واکنش احیاء آلومینیوم مصرف می‌شود و کیفیت آند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت آلومینیوم تولید شده و فرآیند آن دارد. درواقع آند با کیفیت مناسب در سلول احیاء تسهیل کننده فرآیند تولید و تضمین کننده کیفیت محصول است.

عبدالله نژاد تصریح کرد: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب که در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار در کیلومتر ۸ جاده لامرد – خنج و در منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد احداث شده است که بزرگترین مجتمع تولید آلومینیوم کشور و  گامی بزرگ در صنعت آلومینیوم کشور است و نقش مهم و تأثیرگذاری در رشد و توسعه صنعتی جنوب استان فارس شهرستان لامرد را بهمراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.