سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاخ سفید: در حال ارزیابی تاثیرات حمله به عین‌الاسد هستیم

کاخ سفید مدعی شد چنانچه ثابت شود ایران در حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد دست داشته باشد به آن پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، آمریکا اعلام کرد که هنوز در حال ارزیابی و بررسی حادثه موشکباران امروز علیه پایگاه عین‌الاسد در عراق است.

کاخ سفید مدعی شد: «همچنان در حال ارزیابی تاثیر حمله اخیر به پایگاه آمریکایی در عراق هستیم و چنانچه ثابت شود این اتفاق از سوی ایران حمایت شده به آن پاسخ خواهیم داد.»

کاخ ریاست جمهوری آمریکا در ادعایی دیگر اضافه کرد: «حملات اخیر را که از سوی ایران حمایت شده بود پاسخ دادیم و از این به بعد نیز رویه ما همین خواهد بود.»

کاخ سفید در این ادعا به حملات غیر انسانی اخیر خود علیه مواضع الحشدالشعبی در مرز سوریه با عراق اشاره کرد. آمریکا اعلام کرده بوده که این حمله در پاسخ به کشته شدن یکی از پیمانکاران ائتلاف بین المللی در عراق در حمله گروه‌های تحت حمایت ایران انجام شده است.

منابع خبری صبح امروز چهارشنبه اعلام کردند چندین موشک به سوی پایگاه عین‌الاسد و محل حضور نیرو‌های آمریکایی و ائتلاف بین‌المللی در عراق پرتاب شده است.

صابرین نیوز ابتدا از پرتاب ۴ راکت خبر داد سپس اعلام کرد که ۱۴ موشک ۱۰۷ میلیمتری به سوی پایگاه پرتاب شده است، ستون‌های دود از بخش نظامی پایگاه عین‌الاسد مشاهده می‌شود و آژیر خطر در پایگاه به صدا در آمده است.

پرس‌تی‌وی اعلام کرد پس از موشک باران صبح امروز به پایگاه عین الاسد ۲ پیمانکار آمریکایی کشته و ۶ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
ارزیابی کنید به ایرانم بگید
کلرز
۱۳:۰۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
بترسید از زمانی که سجیل و خرمشهر و .... بر سرتان بریزد.
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
یعنی بمباران مراکز نظامی ایران
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
کاسه کوزه تونو جمع کنید از خاور میانه بروید ، خوک های کثیف
علیرضا
۰۸:۲۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
ناز شست اونایی که این حمله را ترتیب دادند . آمریکایی ها هم به سرنوشت صهیونیستها دچار شده اند . صهیونیستها دور خودشون را دیوار می کشند و تروریستهای آمریکایی هم از ترس تو پایگاههاشون پنهان میشن . شمارش افول آمریکا مدتهاست که شروع شده . دور نخواهد بود که گوینده خبر تلوزیون ایران بگوید . آمریکا از هم فرو پاشید . به امید آن روز
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
لعنت بر امریکا
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
کار ایران نبوده که ترقه زده ، اگر ایران بخواهد بزند ، مثل شیر، موشک های خوشگلش را برایتان ارسال میکند و شجاعانه می گوید
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
باشید