سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهاد اسلامی فلسطین بازداشت یکی از سران این جنبش را محکوم کرد

جهاد اسلامی فلسطین بازداشت یکی از سران این جنبش را به دست نیرو‌های رژیم صهیونیستی در جنین محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی سما، شیخ خضر عدنان، سخنگوی جهاد اسلامی ضمن تاکید بر اینکه بازداشت مجدد شیخ السعدی مانعی بر سر راه این جنبش برای تداوم راه جهاد و مقاومت ایجاد نخواهد کرد، گفت: رژیم اشغالگر تلاش می‌کند با بازداشت بسام السعدی شیخ مجاهد و دیگر مجاهدان، آن‌ها را از صحنه سیاسی و عرصه فلسطین دور نگاه دارد و بین آن‌ها و نسل جوان فاصله بیاندازد.

شیخ خضر عدنان گفت: بسام السعدی نماد یک فلسطینی مبارز است که با رضایت کامل، تاوان این مبارزه را با شهادت دو فرزندش ابراهیم و عبدالکریم و مادر و برادر زاده اش و بازداشت خود، همسر، فرزندان و دامادهایش داده است.

وی تاکید کرد: رژیم اشغالگر که نتوانسته بود شیخ ابو ابراهیم را با سال‌های طولانی زندان و تبعید به مرج الزهور و به شهادت رساندن فرزندان، مادر و نزدیکانش در انتفاضه الاقصی در هم بشکند، به یاری خدا با این بازداشت هم نخواهد توانست وی را تسلیم کند.

سخنگوی جهاد اسلامی افزود: هدف رژیم اشغالگر از شکستن در‌ها و یورش به خانه وی با خشونت و ترساندن خانواده او، نشانگر ترس و وحشت این رژیم بود.

خضر عدنان از موسسات تبلیغاتی فلسطینی خواست به وظیفه خود عمل و مردم را با زندگی نامه شیخ مجاهد بسام السعدی و دیگر مجاهدان فلسطینی آشنا کنند.

وی افزود: با بالا گرفتن حرف و حدیث‌ها درباره انتخابات فلسطین، رژیم اشغالگر به طرح‌های روزمره خود برای بازداشت و ظلم و ستم علیه مردم ما و فرماندهان مجاهدشان ادامه می‌دهد.

قرار بود جنبش جهاد اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) مقابل خانه السعدی نشست خبری برگزار کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.