سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی پاری سن ژرمن و لیل/ جنگ صدرنشینی همچنان ادامه دارد

رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ یک فرانسه با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و هشتم لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۱۰ مسابقه در شهرهای مختلف فرانسه پیگیری شد.

برس ۳ - دیوژن یک

گل‌های این بازی را هونورات، مونیه و کاردونا به ترتیب در دقایق ۱۷، ۲۷ و ۴۰ برای تیم برس و اسله در دقیقه ۲۹ برای تیم دیوژن به ثمر رساندند.

تیم برس با ۳۴ امتیاز به رده سیزدهم جدول لوشامپیونه صعود کرد و تیم دیوژن نیز با ۱۵ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

لیون یک - رن صفر

تک گل این بازی را حسام آنوار دقیقه ۷۴ به ثمر رساند. لیون با ۵۹ امتیاز پشت سر تیم‌های پاری سن رمن و لیل در رتبه سوم جدول لوشامپیونه باقی ماند. تیم رن نیز با ۳۸ امتیاز در رتبه دهم جدول لیگ فرانسه باقی ماند.

متز صفر - آنژه یک

تک گل این بازی را واگینی دقیقه ۴۵ به ثمر رساند. تیم آنژه با پیروزی در این بازی با ۳۹ امتیاز  به رتبه نهم جدول لوشامپیونه صعود کرد. تیم متز نیز ۴۱ امتیاز در رتبه ششم جدول باقی ماند.

نیس ۲ - نیم المپیک یک

گل‌های این بازی را گوئیری و مائوریس به ترتیب در دقایق ۵ و ۷۵ برای تیم نیس و لاندره دقیقه ۵۰ برای تیم نیم المپیک به ثمر رساندند. نیس با ۳۸ امتیاز در رتبه یازدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. تیم نیم المپیک نیز با ۲۵ امتیاز در رتبه هجدهم جدول باقی ماند.

سنت اتین ۲ - لانس ۳

گل‌های این بازی را سوتوکا، کالیموندو و داگلاس کاستا به ترتیب در دقایق ۲۰، ۲۵ و ۹۳ برای تیم لانس و موکودی و بوناگا برای تیم سنت اتین به ثمر رساندند. تیم لانس با ۴۴ امتیاز در رتبه پنجم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. تیم سنت اتین نیز با ۳۰ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول لیگ فرانسه باقی ماند.

بوردو صفر - پاری سن ژرمن یک

تک گل این بازی را پابلو سارایبا دقیقه ۲۰ به ثمر رساند. شاگردان پوچتینو با ۶۰ امتیاز در جایگاه دوم لوشامپیونه قرار گرفتند. تیم بوردو نیز با ۳۳ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند.

لیل ۲ - مارسی صفر

هر ۲ گل این بازی توسط دیوید به ثمر رسید. لیل با پیروزی در این بازی و با ۶۲ امتیاز در جایگاه اول جدول لوشامپیونه باقی ماند. تیم مارسی نیز با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا با ۳۹ امتیاز در رتبه هشتم جدول لوشامپیونه باقی ماند.

استراسبورگ یک - موناکو صفر

تک گل این بازی را جیلبرت دقیقه ۹۱ به ثمر رساند. تیم استراسبورگ با ۳۳ امتیاز به رتبه چهاردهم جدول صعود کرد. شاگردان کواچ در تیم موناکو نیز با ۵۵ امتیاز در رتبه چهارم جدول لیگ فرانسه باقی ماندند.

مون پلیه یک - لوریان یک

گل‌های این بازی را گربیک و ماویدیدی در دقایق ۹ و ۲۹ برای تیم‌های لوریان و مون پلی به ثمر رساندند.

تیم‌های مون پلیه و لوریان با ۴۰ و ۲۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های هفتم و هفدهم جدول لوشامپیونه باقی ماندند.

نانت یک - رنس ۲

گل‌های این بازی را کونان و عبدالحمید در دقایق ۳۹ و ۸۹ برای تیم رنس و مت سیمون در دقیقه ۱۴ برای تیم نانت به ثمر رساندند.

رنس با ۳۴ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول لوشامپیونه باقی ماند. تیم نانت نیز با ۲۴ امتیاز همچنان در رتبه نوزدهم جدول لیگ فرانسه باقی ماند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.