سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح ملی سنجش میزان کیفیت کالا در کرمانشاه

مدیرکل استاندارد کرمانشاه از آغاز طرح ملی سنجش میزان کیفیت کالا در این استان خبر داد و گفت : این طرح از هشتم اسفند و به مدت یک هفته در فروشگاه‌های بزرگ کرمانشاه شروع شده و در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا نیازی مدیرکل استاندارد کرمانشاه گفت : اداره کل استاندارد در راستای اجرای قانون تقویت و توسعه استاندارد و حمایت از حقوق مصرف کنندگان کالا‌های داخلی، همزمان با ۱۰ کلانشهر دیگر نسبت به اجرای طرح ملی پایش و اندازه گیری نرخ رشد کیفیت ۴۰ قلم کالای اساسی در استان اقدام کرده است.

او گفت : سهم اداره کل استاندارد کرمانشاه از سنجش ملی تعداد ۴۱۴ پرسشنامه از مجموع ۱۰ هزار و ۸۶۵ پرسشنامه است که این طرح از هشتم اسفند ماه آغاز شده و به مدت یک هفته در فروشگاه‌های بزرگ شهر کرمانشاه از جمله، پیام، افق کوروش، اتکا و رفاه در حال انجام می‌باشد.

نیازی در مورد فهرست کالا‌های اساسی که نرخ کیفیت آن‌ها مورد پرسش قرار می‌گیرد، افزود: این کالا‌ها در حوزه صنایع غذایی، صنایع فلزی و غیرفلزی دسته بندی می‌شود که شامل: انواع لبنیات، کیک و بیسکویت، روغن خوراکی، قند و شکر، آب میوه، انواع شوینده، خمیر دندان، دستمال کاغذی، سیمان، کاشی، عایق رطوبتی، لامپ‌های کم مصرف، یخچال، ماشین لباسشویی، کولر آبی و قطعات خودرو (لاستیک، روغن موتور، لنت ترمز) است.

او با اشاره به اهمیت این موضوع افزود: بهره مندی از نظرات شهروندان سبب خواهد شد تا سازمان ملی استاندارد ایران بتواند قدم‌هایی مثمرثمر در راستای کیفیت بخشی به کالا‌های تولیدی کشور برداشته و از حقوق مردم صیانت بعمل آورد لذا انتظار می‌رود با همکاری لازم و پاسخ‌های دقیق و صریح خویش، کارشناسان استاندارد را در این طرح ملی یاری کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.