سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست استانداری ایلام:

نخبگان علمداران مشعل توسعه و پیشرفت در جامعه هستند

نوذری گفت: نخبگان هر جامعه‌ای عصاره توانمندی آن جامعه هستند و استفاده از ظرفیت این قشر پویا قطعاً تحول و توسعه را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری سرپرست استانداری ایلام بر میدان داری نخبگان در امور جاری کشور تاکید کرد و گفت: بسته به میزان توجهی که جامعه به قشر دانشگاهی و نخبگان خود دارد می‌تواند انتظار توسعه پیشرفت داشته باشد.

او اظهار کرد: نخبگان هر جامعه‌ای عصاره توانمندی آن جامعه هستند و استفاده از ظرفیت این قشر پویا قطعاً تحول و توسعه را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست استانداری ایلام از نخبگان به عنوان علمداران عرصه توسعه و پیشرفت نام برد و گفت: نخبه به فردی توانمند و کارآمد اطلاق می‌شود که در حوزه‌های مختلف خالق اثر و اثرگذاری باشد.

او ادامه داد: تلاش و فعالیت یک نخبه ، بر پایه هوش، خلاقیت، انگیزه و توانمندی‌های ذاتی از یک سو و خبرگی، تخصص و توانمندی‌های اکتسابی از سوی دیگر، موجب سرعت بخشیدن به پیشرفت و اعتلای کشور می‌شود.

 نوذری در ادامه ضمن اعلام حمایت مجموعه استانداری از برنامه‌های بنیاد نخبگان، قول مساعدت و همکاری‌های لازم در امور پیش روی این بنیاد در استان را داد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.