سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس عراقی: آمریکا به دنبال احیای داعش است

کارشناس مسائل امنیتی عراق افشا کرد آمریکا با ساخت پایگاه نظامی در مرز عراق و سوریه به دنبال احیای گروه تروریستی داعش است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «امیر عبد المنعم الساعدی»، کارشناس مسائل امنیتی عراق، در خصوص ساخت پایگاه‌های نظامی آمریکایی نزدیک مرز عراق و سوریه، هشدار داد.

او معتقد است آمریکا از اردوگاه «الهول» برای آموزش عناصر تروریستی و اعزام آن‌ها به عراق و سوریه استفاده می‌کند.

وی گفت: اردوگاه‌های الهول و «الرکبان» در محاصره نظامیان آمریکا و نیرو‌های وابسته به آن است. آن‌ها جوانان این اردوگاه‌ها را شستشوی مغزی می‌دهند و از آن‌ها در جهت اهداف تروریستی استفاده می‌کنند. آمریکا از پایگاه «عین‌الاسد» در نزدیکی مرز عراق و سوریه و پایگاه در حال ساخت «حسکه»، به عنوان مکانی برای آموزش تروریست‌ها و تجدید قوای داعش استفاده می‌کند.

الساعدی بیان کرد: نیرو‌های آمریکایی نفت سوریه را می‌دزدند و به تروریست‌ها تحویل می‌دهند تا رضایت رژیم صهیونیستی را بدست بیاورند.

شایان ذکر است روسیه و سوریه نیز در بیانیه‏‌ای مشترک ضمن تاکید بر حمایت مستمر واشنگتن از گروه‌های تروریستی در منطقه، اعلام کردند: «آمریکا کمک‌های بشردوستانه را به مزدوران نزدیک به خود تحویل می‌دهد تا در جهت اهداف تروریستی از آن‌ها استفاده کند.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۹:۲۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
جایگاه کشور کنونی عراق بالاتر از جایگاه جسم و جان و خون پاک سرداران صدیق شهید و یارانشان سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز و بزرگوار و سردار عزیزمان ابو مهدی مهندس نیست که اگر این سرداران نبودند عراقی تا کنون نبود همگیتون توسط داعش سر بریده شده بودیت و نوامیستان و کودکانتان به اسرارت و بردگی برده و فروخته شده بودند و مال و اموالتان به غارت رفته بود ، آمریکایهای تروریست پرور ترویستی را از کشورتان بیرون و اخراج کنید هر چه سریعتر همین آمریکایها بودند و هستند که داعش را ساختند و هم اکنون هم دارن احیاءش می کنند چرا خودتان را بخواب زده اید بیدار شوید مومنین مسلمین جهان اسلام ناب محمدی ص و اجنویان آمریکایی و همپیمانانشان را نابود و اخراجشان کنید در کشورهایتان که بد نقشه های شومی برایتان کشیده اند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .