سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک مدافع در سبد خرید خطیبی/ بازگشت واسعی به تمرینات تراکتور

تیم فوتبال تراکتور در فصل نقل و انتقالات یک مدافع به خدمت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتور فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات شروع کرده است و تاکنون پیمان بابایی و حسین پورحمیدی را به خدمت گرفته است.

علیرضا رحیمی معاون اجرایی باشگاه تراکتور درباره لیست نقل و انتقالات  این تیم تبریزی گفت: ما یک جای خالی داشتیم که پیمان بابایی را جذب کردیم. همچنین  با جدایی سعید مهری یک جای خالی هم داریم و حمزاوی عکاشه و وفا هخامنش هم در لیست مازاد هستند. ما به دنبال چند بازیکن به جای این بازیکنان هستیم، اما در فضای نقل و انتقالات زمستانی کار سختی پیش رو داریم و باشگاه‌ها نمی‌خواهند بازیکن از دست بدهند.

او درباره جذب بازیکن بیان کرد: ما  برای جذب ۱۵ بازیکن نامه زده ایم و در حال صحبت کردن با خودشان و مدیربرنامه هایشان هستیم. جذب مدافع میانی اولویت خرید ما است. اکنون تعداد بازیکنان کم و کیفیت آن‌ها پایین است،  اما بازیکنان سطح کیفی بالا را هم نمی‌فروشند. ما قصد داریم ماجرایی مثل سعید واسعی یا محمد قنبری برای ما پیش بیاید و  اشتباه بزرگی را  انجام دهیم و بعد بگوییم لیست تیم تکمیل شد و بازیکن باکیفیت هم نخریدیم. بحث مالی در جذب بازیکن مطرح  نیست و امیدواریم که هواداران ما را درک کنند. تمام اتفاقات فوتبالی تیم زیر نظر  خطیبی صورت می گیرد  و حتی شاید صد درصد خواسته های او برآورده نشود، اما تلاش می‌کنیم که طبق خواست این مربی  باشد چون در نهایت نتیجه را او گزارش خواهد داد. خطیبی می‌خواهد تیمی درست کند که تراکتور را سال ها بیمه کند.

او بیان کرد: سعید واسعی با باشگاه تراکتور  قرارداد دارد اما قبل از آن بازیکن رسول خطیبی بود و از فردا در تمرین تیم تراکتور حضور خواهد داشت. فکر می‌کنم اگر بدنش در شرایط خوبی باشد در آسیا به ما کمک خواهد کرد و اشتباهی که درباره سعید مهری کردیم را تکرار نخواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.