سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رعایت ۹۰ درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی در آمل

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل از رعایت ۹۰ درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی توسط شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رمضانی رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد شهروندان آملی شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، گفت: برخی از واحد‌های صنفی در رعایت شیوه نامه‌ها کم کاری می‌کنند  و متاسفانه رعایت فاصله اجتماعی در پاساژ‌ها ۳۰ درصد است.

او با اشاره به اینکه ۵ بیمارستان آمل درگیر موارد بستری بیماری کرونا هستند، افزود: موارد بستری‌ها بسیار کاهش شده، اما روند بسیار شکننده است.

رمضانی از عبور پیک مرحله سوم کرونا خبر داد و گفت:در اکثر استان‌ها پیک سوم در اوج بحران رسید در حالی که در مازندران پیک به مرحله بحران نرسیده و این نشان از عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی مازندران بود.

رمضانی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ نفر از کادر درمان این شهرستانی واکسنه شدند، افزود: اولویت واکسن کرونا با پرسنل بخش کرونا، اوژانس، ۱۱۵ و در مرحله بعد گروه هدف خواهد بود.

او از شیوع پیک چهارم بخاطر بازار‌های عید و عید نوروز ابراز نگرانی کرد و گفت: برای پیک چهارم برنامه ریزی کردیم تا در بیمارستان‌ها آمادگی رو ایجاد کنیم.

رئیس اداره بهداشت و درمان آمل افزود: متاسفانه عادی انگاری جامعه باعث افزایش شیوع کرونا خواهد شد که مردم برای جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس حتما زدن دو ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.