سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی آغاز به کار کرد/ وزیر راه به دلیل تجمع افراد نمایشگاه را ترک کرد

هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی با حضور مدیر عامل راه آهن، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از امروز ۱۳ تا ۱۶ اسفند ماه 1399 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد.

در این نمایشگاه شرکت های فعال داخلی حضور دارند و اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته، ارتقا تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است. دراین نمایشگاه، شرکت های داخلی، نوین ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات حوزه حمل و نقل ریلی را ارائه خواهند کرد.

برگزاری این نمایشگاه‌ فرصت مناسبی را برای افزایش رونق در بازار تولیدکنندگان در سال جهش تولید فراهم می‌کند.

گفتنی است، به دلیل شیوع بیماری کرونا و تاکید بر حفظ شیوه نامه‌های بهداشتی این نمایشگاه تنها پذیرای متخصصان ریلی است و این نمایشگاه با حضور وزیر راه و شهرسازی قرار بود برگزار شود اما وزیر راه و شهرسازی به دلیل تجمع گسترده بازدیدکنندگان حاضر به ورود به این نمایشگاه نشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.