سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کردستان در وقوع جرم در جایگاه ۲۶ کشور است

فرمانده انتظامی کردستان گفت: کردستان از نظر نرخ جمعیت و مساحت رتبه ۱۶ کشور را دارد و قرارگیری در رتبه ۲۶ در زمینه وقوع جرم جایگاه مطلوبی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان پیش از ظهر امروز در چهارمین قرارگاه استانی مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی استان کردستان، گفت: در ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ماه امسال ۱۰ هزار و ۵۲۳ فقره انواع سرقت رخ داده است که این رقم با توجه به ۹ هزار و ۲۱۳ فقره سرقت به وقوع پیوسته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

او افزود: در این مدت ۸ هزار و ۳۱۷ فقره انواع سرقت توسط نیرو‌های انتظامی استان کشف شده که نشان از افزایش ۷۸ درصدی کشفیات وقوع جرم داشته است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: در طول امسال کاهش ۱۰ درصدی سرقت منزل، کاهش ۸۷ درصدی سرقت احشام و سرقت خشن مانند سرقت بانک و راهزنی در استان نداشته‌ایم.

آزادی با بیان اینکه امسال دو مورد سرقت مسلحانه در استان ثبت شده است، یادآور شد: هر دو مورد با تلاش پلیس بلافاصله در کمترین زمان ممکن در شهر‌های قروه و سروآباد کشف و سارقان دستگیر شدند.

اوبیان کرد: نقش ادارات و نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف در اقدامات پیشگیرانه در راستای حفظ اماکن و تجهیزات فیزیکی تحت اختیار که منجر به کاهش سرقت می‌شود بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کردستان جایگاه ۲۶ کشور را در وقوع جرم سرقت در سطح کشور دارد، گفت: کردستان از نظر نرخ جمعیت و مساحت رتبه ۱۶ کشور بوده و قرارگیری در رتبه ۲۶ در زمینه وقوع جرم جایگاه مطلوبی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.