علی اژدرکش رئیس اتحادیه کفشهای ماشینی تهران در گفتوگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آمادگی واحدهای صنفی برای بازار شب عید اظهار کرد: شب عید سال گذشته، واحدهای صنفی وضعیت بسیار نامساعدی را گذراندند و بسیاری از تولیدات در آن ایام فروش نرفت.
او افزود: زمانی که یک تولیدکننده تمام هزینههای خود را برای تولید و فروش شب عید هزینه میکند و آن تولیدات به فروش نمیرسند، به معنای ضرر است و باید یک سال زحمت بکشند تا آن ضرر جبران شود.
رئیس اتحادیه کفشهای ماشینی تهران بیان کرد: اما امسال به امید خدا بازار بهتری را نسبت به سال گذشته تجربه خواهیم کرد به طوری که فروش بیشتر شده و این روزها شاهد تقاضا از سوی مردم هستیم.
بیشتر بخوانید:
اژدرکش ادامه داد: طی چند هفته گذشته برای جلوگیری از حضور مردم در بازارها، به واحدهای صنفی پیشنهاد دادهایم که امکان خرید مجازی را برای خریداران آماده کنند.
او تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰ درصد از واحدهای صنفی به طور مشخص فضای جداگانه برای فروش مجازی دارند و حدود ۶۰ درصد از آنها نیز در شبکههای اجتماعی و به صورت تلفنی فروش انجام میدهند.
رئیس اتحادیه کفشهای ماشینی تهران ابراز کرد: اقدامی در دستور کار اتحادیه داریم که از سال آینده در فضای سایت اتحادیه درگاهی فراهم شود و تمام واحدهای صنفی محصولات خود را در این درگاه ارائه کنند تا مشتریان در یک فضای امن بتوانند خرید انجام دهند.
انتهای پیام/