سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیر فعال شدن دفترچه ۱۰۰ مربی کشتی

رئیس انستیتو کشتی از غیر فعال شدن دفترچه مربیگری حدود ۱۰۰ نفر در استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی ضمن بیان این خبر افزود: کلاس دو روزه کنترل و دانش افزایی مربیان با حضور مسعود مصطفی جوکار و فرهاد اسماعیل نژاد به عنوان مدرسین کشتی آزاد و فرنگی در استان لرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کلاس علاوه بر کنترل و دانش افزایی مربیان، از استعداد‌های کشتی پایه استان نیز در روز دوم برای حضور در کلاس دعوت شد و مدرسان ساعاتی را نیز به آموزش این کشتی گیران پرداختند.

مرادی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این کلاس مشخص شدن مربیان فعال و غیرفعال هستند تصریح کرد: رویکرد جدید فدراسیون کشتی بها دادن به مربیان فعال و تأثیرگذار و همچنین حذف مربیان غیرفعال و ناکارآمد است.

وی افزود: بر این اساس در کلاس کنترل مربیان استان لرستان نیز حدود ۱۰۰ مربی به دلایلی از جمله غیبت، اضافه وزن، عدم حضور در باشگاه‌ها و نداشتن بار فنی، غیر فعال شدند و به تعدادی از مربیان نیز فرصت ۳ تا ۶ ماهه دادیم تا از نظر دانش افزایی و همچنین آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی قرار گیرند.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ نفر از مربیان شایسته که به هر نحوی غیرفعال و از بولتن مربیان حذف شده بودند به جمع مربیان فعال پیوستند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.