سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان:

سازمان نظام صنفی رایانه مجموعه‌ای قانونی است

جعفری گفت:ما سازمان نظام صنفی رایانه را به عنوان مجموعه ای قوی و قانونی می شناسیم و استفاده از توان آن را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ خالد جعفری در جلسه ای که به منظور بررسی توانمندی های سازمان نظام صنفی رایانه و زمینه های استفاده دستگاه های دولتی از خدمات آن برگزار شد، گفت: تفاوت نظام صنفی با نظام مهندسی این است که در پذیرش اعضا محدودیت ندارد و از سوی دیگر وجهه اقتصادی نظام صنفی پررنگ تر از وجهه فنی است.

او خواستۀ رییس نظام صنفی رایانه استان، در خصوص استفاده دستگاه های دولتی از خدمات این مجموعه را تایید کرد و افزود: اگر با شرکت های داخل استان کار کنیم می توانیم اعمال مدیریت کنیم.

جعفری همچنین در پاسخ به درخواست حضور نماینده این نظام صنفی در جلسات کارگروه اشتغال استان، دعوت از آنها برای حضور در جلسات مرتبط را بلامانع دانست.

معاون اقتصادی استاندار در ادامه خواستار تشکیل مجموعه های با فعالیت مرتبط توسط شرکت های زیرمجموعه نظام صنفی شد و خاطرنشان کرد: نظام صنفی رایانه می تواند با ایجاد انسجام توانمندی شرکت ها را افزایش دهد و قدرت ایجاد کند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اصناف ، رایانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.