سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم ناپایداری جوی در هرمزگان /وقوع بارش‌های رگباری

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: برای امروز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت همچنان ناپایداری جوی و دریایی در استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز  افزایش و گذر ابر همراه با رگبار باران و رعد و برق، افزایش لحظه‌ای سرعت باد، تگرگ و ایجاد رواناب موقتی علاوه بر ارتفاعات و مناطق مستعد، در نقاطی از سواحل و جزایر و مناطق دریایی هرمزگان پیش بینی می‌شود. 

حمزه نژاد افزود: همچنین وزش باد نسبتاً شدید جنوب شرقی بویژه در محدوده تنگه هرمز و دریای عمان نیز سبب مواج شدن این مناطق دریایی خواهد شد.

او گفت:توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناور‌ها صورت پذیرد و شناور‌های سبک و صیادی از تردد در ساعات بعد از ظهر و شب خودداری کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: تا پایان هفته تحت تاثیر امواج ناپایدار، شرایط برای وقوع بارش‌های رگباری در استان مهیا است.

حمزه نژاد گفت: با توجه به احتمال تقویت ناپایداری‌های جوی توصیه می‌شود از قرارگیری و تردد در حاشیه رودخانه ها، صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع خودداری شود.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.