سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با موافقت نمایندگان مجلس؛

موضوع افزایش حقوق کارکنان در بودجه ۱۴۰۰ به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

نمایندگان مجلس برای بررسی بیشتر پیشنهادها با ارجاع موضوع افزایش حقوق کارکنان به کمیسیون تلفیق موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  جوان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، با ارجاع جز (۱) بند (الف) تبصره (۱۲) ماده واحده لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق موافقت کردند.

در جز (۱) بند (الف) تبصره (۱۲) ماده واحده لایحه بودجه آمده است: ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر در دستگاه‌های اجرائی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه و همچنین نیرو‌های مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی (به استثنای مشمولان قانون کار جمهوری اسلامی ایران) از قبیل کارکنان کشوری و لشکری، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و قضات که توسط دولت تعیین می‌گردد و همچنین و افزایش حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی به نحوی اعمال گردد که در نهایت به میزان بیست و پنج درصد (۲۵%) افزایش یابد. تفاوت تطبیق موضوع ماده (۷۸) قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوق، بدون تغییر باقی می‌ماند.

به نحوی اعمال گردد که در نهایت به میزان بیست و پنج درصد (۲۵%) افزایش یابد. تفاوت تطبیق موضوع ماده (۷۸) قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوق، بدون تغییر باقی می‌ماند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص پیشنهادهای نمایندگان نسبت به بند مذکور گفت: اکثر پیشنهادها مفاد نزدیک به هم دارند، از این رو برای توجه بیشتر به مولفه عدالت و رعایت نکات مربوط به برنامه ششم این بند در راستای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ما حاضریم حقوق ها افزایش نداشته باشد اما قیمت ها به فروردین 1399 برگردد
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام: در کشوری که طی دوسال دلار بیش از800 درصد رشدداشته و از 3700تومان به 30000هزار تومان در نوسان است و به تبع آن سیل لجام گسیخته افزایش قیمت هاراروزانه ،ماهانه و سالانه را در همه ااجناس شاهد هستیم در کشوری که تورم واقعی بیش از 200درصدی است .دولت یک بار درسال حقوق کارمندان ،بازنشسگان و کارگران را بر خلاف نص صریح قانون بسیار پائین تر از نرخ تورم افزایش می دهد .این کار در کجای قاموس عدالت اسلامی جای می گیرد؟ فاین تذهبون؟
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
حداقل 50درصد مردم بیچاره آن چرا اینا ب درد مردم نمیرسن
عمرانی
۰۸:۴۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
نیروهای خدماتی اموزش پرورش با حقوق ناچیز یک ساعت زودتر از عوامل اجرایی وارد مدرسه میشوند ویک ساعت بعد از انها میروند و حقوقشان از 2800بیشتر نیست
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
باشگاه محترم خبرنگاران خواهشمندیم وضعیت نابسامان حقوق ها ی کارمندان را پیگیری کنید مثال جهاد کشاورزی
خیلی تحت فشاریم
حداقل با این تورم و گرانی سرسام آور ۲۵درصد چیه که میخوان اضاف کنند
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
آقای محترم تورم و گرانی برای همه اقشار جامعه است برای کارمندان تنها نیست ، ثانیا وضعیت کارمندان دولت با همه این گرونیها از خیلی از اقشار جامعه بهتر است و اصلا قابل

مقایسه نیست ( برای همین مردم همه دنبال کارمندی می گردند ، چون اتفاقا هم دولتها و هم مجالس در افزایش حقوق کارمندان هیچ کوتاهی نمی کنن ) - ثالثا قرار نیست

تمام بودجه کشور رو صرف حقوق کارمندان دولت کنند ، همین الان میگن 90 درصد بودجه کشور صرف حقوق کارمندان میشود .