سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استعدادیابی کودکان کار در قاب قهرمانی فوتبال

لیگ فوتبال کودکان آینده ساز فرصتی را فراهم کرده تا تعدادی از کودکان کار بعد از ساعت‌ها فعالیت به تفریح و سرگرمی بپردازند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روزگارشان سخت است، کودکانی که به جای تفریح و بازی مجبورند کار کنند تا چرخ زندگی شان بچرخد. درآمدشان هم بستگی به گل‌هایی دارد که به شهروندان می‌فروشند.

حالا بعد از کلی کار و تلاش لیگ فوتبال کودکان آینده ساز فرصتی شده برای اینکه بتوانند در کنار تفریح استعداد خود را هم نشان دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
دوران کرونا، بهترین زمان برای کشف استعداد های ورزشی بخصوص فوتبال که در حال حاضر یکی از ضعیف ترین ورزش های کشور در سطح جهانی هست، می باشد.
مثلا وزارت ورزش و یا فدارسیون فوتبال ، فراخوانی بدهد که هر کسی استعداد فوتبالی خود و مهارت های مثلا دریبل و ... را در کلیپ کوتاه پنج دقیقه ای مثلا، برای سایت فدراسیون بفرستد تا بهترین ها از همان دوران کودکی تحت آموزش قرار بگیرند و بهترین های فوتبال مثل مسی و رونالدینیو از داخلشون در بیان، چون خیلی هاشون پول کلاس های فوتبال و یا پرداخت به باشگاه ها رو ندارن و خیلی ها هم پارتی ندارن که در لیگ های برتر توپ بزنن. و یا خیلی ها در روستاهای دورافتاده ، امکانات ورزشی ندارند که دیده بشن