سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالوند:

شاهین بهترین خط دفاعی را دارد/ ۵ یا ۶ بازیکن جدید جذب می‌شوند

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید: در پایان نیم فصل بهترین خط دفعی را داشتیم و جزء معدود تیم‌هایی بودیم که در شهرمان نباختیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فراز کمالوند که این روزها بحث سر ماندنش در تیم شاهین شهرداری بوشهر یا رفتنش از این تیم داغ بود، امروز روی نیمکت این تیم در بازی مقابل فجر سپاسی حضور داشت و بر خلاف دیدارهای قبل در جمع خبرنگاران حاضر شد.

او گفت: در نیمه دوم مطلق ما از حریف بهتر بودیم و می‌توانستیم ببریم البته دو تیم موقعیت صددرصد نداشتند. در مجموع بازی خوبی بود شاید نتیجه مساوی عادلانه بود.


بیشتر بخوانید


سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: امیدواریم داوری‌مان بهتر شود با توجه به اتفاقاتی که در فدراسیون هم رخ داده است. 

کمالوند ادامه داد: اگر داور عمدی در کارش نباشد که امروز هم در کارش نبود مشکلی نیست. داوران جوان هستند و باید بگذاریم تجربه کسب کنند.

او عنوان کرد: حدود ۴ یا ۵ روز پیش فهرست بازیکنان را برای نیم فصل دوم به باشگاه دادم ۱۶ یا ۱۷ بازیکن را اعلام کردم گفتم از این‌ها ۵ یا ۶ بازیکن را بگیریم می‌توانیم در کورس قرار بگیریم .

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: تا الان ۷ بازیکن را خارج کردیم و دو یا سه نفر دیگر هم خارج می‌شوند.

کمالوند تاکید کرد: در پایان نیم فصل بهترین خط دفاعی را داشتیم جزء معدود تیم‌هایی بودیم که در شهرمان نباختیم. کارت قرمز نداشتیمف کارت زرد کم داشتیم و انضباط خوبی داشتیم .

او افزود: اما به هر حال نمی‌توانید شما پیکان داشته باشید و در جاده با بنز کورس بگذارید. وقتی ۱۰ روز مانده به مسابقات می‌گویند تیم درست کن نمی ‌توان کار را به خوبی پیش برد. آن زمان یاری وجود نداشت که بگیریم نه بومی و نه غیربومی. اگر شهردار کنونی بوشهر نمی‌آمد تیمداری نمی‌شد.

سرمربی شاهین ادامه داد: همان طور که گفتیم بعد از چند بازی شرایط بهتر می‌شود،  الان بدن‌ها خوب شده و تاکتیک‌ها بهبود پیدا کرده است.

کمالوند گفت: اگر نیاییم بالا سهمیه مان را در لیگ یک داریم البته ما ول نمی‌کنیم زیرا با صدر جدول ۵ یا ۶ امتیاز فاصله داریم.

او درباره جدایی‌ش از تیم شاهین هم بیان کرد: هر وقت حرف می‌زنیم می‎گویند کمالوند می‌خواهد برود فلان تیم من می‌‎توانستم قراردادم را فسخ کنم اما حرف من این است که شما مرا آوردید که تیم قوی درست کنم. بوشهر از لحاظ منابع استان سوم یا چهارم کشور است گاز، نفت گمرک و شیلات دارد، اما این استان سه تیم داشت که همگی سقوط کردند. پارس و شاهین از لیگ برتر افتادند و ایرانجوان هم که دو سال پیش سقوط کرده بود. باید اشکال کار را بررسی کنیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: تیم‌های بوشهری تیمداری می‌کنند نه باشگاه داری. اگر قرار است باشگاه داری کنیم باید اصول آن را رعایت کنیم به طور مثال آکادمی داشته باشیم تا بتوانیم بازیکن جایگزین کنیم.

کمالوند افزود: امسال تیم شاهین آمد بالا قول می‌دهم سال بعد سقوط می‌کند تا مشکل ریشه‌ای درست نشود، همین آش و همین کاسه است.

او بیان کرد: تمام توانم را به کار می‌گیرم، اما جنگ نابرابر است، با چوب دستی باید به جنگ مسلسل بروم. با چنگ و دندان به امتیاز کنونی رسیدیم. تیم‌های دیگر سه ماه قبل شروع کردند و بهترین بازیکنان را گرفتند. می‌گفتم اگر ۲۰ امتیاز بگیریم شاهکار کردیم، اما حالا ۲۳ امتیاز داریم.

در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۵:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر مقابل مهمان خود فجر سپاسی شیراز به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.