سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آخرین روز‌های زمستان، برف و باران در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده باران در نیمه جنوبی و مناطقی از غرب، مرکز و شمال غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در مناطقی از مرکز و شمال غرب این استان آسمان ابری با احتمال بارش است که به تدریج شاهد کاهش ابر در استان خواهیم بود.

او افزود: از عصر پنجشنبه هفته جاری نیز شاهد افزایش تدریجی ابر از شمال استان خواهیم بود و از ظهر جمعه هم بارندگی در استان آغاز خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی این مدت در مناطق مساعد احتمال رعد و برق نیز وجود دارد.

فاروقی بیان کرد: همچنین طی ساعات پایانی شب و اوایل روز در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش‌های پراکنده باران و برف رخ خواهد داد.

او تصریح کرد: همچنین در روز‌های پایانی هفته بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد به طوری که در برخی مناطق وزش باد شدید خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری دمای هوا در استان افزایش خواهد یافت و از روز جمعه شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود.

فاروقی اظهار کرد: قوچان با کمینه دمای هوای صفر درجه و سرخس در شمال شرق استان با بیشینه دمای هوای ۲۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین شهر‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

او افزود: بیشترین شدت وزش باد در خراسان رضوی هم طی این مدت در بجستان با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام// م.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.