سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر‌های نوروزی و آخرین تصمیمات کرونایی از زبان وزیر میراث فرهنگی

وزیر میراث فرهنگی در سفر به استان مرکزی آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برای سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.

علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درحاشیه سفر به استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برای سفر‌های نوروزی را با تشریح کرد.

مونسان افزود: جلسات خوبی را در کمیته اجتماعی و امنیتی ستاد ملی کرونا با حضور وزارت بهداشت، وزارت کشور و سایر دستگاه‌ها داشتیم و  نتایج تصمیمات به رئیس جمهور تقدیم شد و در ستاد ملی کرونا  به تصویب رسیده است.

او اضافه کرد: برای گردشگری ایام نوروز سه بخش داریم که یک بخش آن گردشگری در قالب تور است و از مبدا تا مقصد و برگشت به نقطه مبدا کاملا مدیریت شده و تحت دستورالعمل‌های دقیق بهداشتی است و همکاران خوب وزارت بهداشت کمترین نگرانی را در این زمینه دارند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: دومین بخش سفر‌هایی هستند که اقامت مسافران در مناطق مجاز گردشکری و تحت مدیریت و دستورالعمل‌های بهداشتی است که رفت و آمد با ناوگان هوایی و ریلی انجام می‌شود و نگرانی کمتری وجود دارد.

او ادامه داد: دسته سوم سفر‌هایی هستند که عموم مردم انجام می‌دهند و برنامه‌ریزی و تحت مدیریت قرار دادن آن کمی سخت است و در حال حاضر از جمله نگرانی های همکاران وزارت بهداشت در این بخش است و به همین دلیل ممنوعیت‌ها و محدودیت‌هایی به استانداران محترم ابلاغ شده است.

مونسان تاکید کرد: زدن چادر به کلی ممنوع است و کسی حق ندارد کمپ‌های چادری در ایام نوروز داشته باشد.

او ادامه داد: اقامت در مراکز غیر مجاز گردشگری و اقامت در مدارس که سال‌های گذشته انجام می‌شد ممنوع است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درپایان گفت: با این محدودیت و ممنوعیت‌ها انشاالله بتوانیم ایام نوروز خوبی را برای مردم عزیزمان داشته باشیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.