سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروز ۳۶۸ حادثه در ۱۱ ماهه سال ۹۹ در خوی

رئیس سازمان آتش نشانی خوی گفت: تعداد ۳۶۸ حادثه مختلف در ۱۱ ماهه سال جاری در شهرستان خوی اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، عباس پورحاجی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خوی گفت: طی ۱۱ماهه سال ۹۹  تعداد ۳۶۸ حادثه در شهرستان خوی اتفاق افتاده است.

پور حاجی اظهار داشت: بیشترین میزان حوادث با تعداد ۱۸۸ مورد به آتش سوزی اختصاص دارد که از این تعداد ۳۴ مورد آتش سوزی مربوط به منازل، ۲۴ مورد واحد تجاری، ۱۰ مورد اماکن عمومی و دولتی، ۸۰ مورد آتش سوزی وسایل نقلیه و موتور سیکلت، ۴۱ مورد آتش سوزی باغ‌ها و دامداری، ۸  مورد آتش سوزی در کارخانجات، یک مورد اماکن مخروبه بوده است.

او گفت: تعداد ۶ مورد از حوادث نیز به سقوط در چاه و ریزش سیل در منازل اختصاص داشته و ۱۷ مورد از حوادث نیز مربوط به چرخ گوشت و اشیای حلقوی بوده است.

او اضافه کرد: تعداد ۳۶ مورد از حوادث مربوط به حبس شدن در آسانسور و اماکن، ۱۰ مورد ورود سیل به منازل، سقوط از ارتفاع، ۵ مورد مربوط به  رفع خطر اتصالات برق شبکه  بوده است و ۶۴ مورد نیز به خطرات جانواران وحشی و خانگی اختصاص داشته است.

پورحاجی همچنین در بخش دیگری ازسخنان خود اذعان داشت: صدور ۱۲۳۳ مورد گواهی ایمنی نقشه‌های ساختمانی نیز یکی از مهمترین بخش‌های عملکردی سازمان بوده و ۲۱۳ مورد نیز ذمعرفی برای اخذ گواهی ایمنی صنوف صورت گرفته است.


او گفت: ۲۳ مورد صدور گواهی حادثه و ۱۴ مورد همکاری با ادارات شهرستان و واحد‌های مختلف شهرداری، از دیگر اقداماتی است که از سوی سازمان آتش نشانی خوی در ۱۱ ماه سال ۹۹ صورت گرفته است.

پور حاجی گفت: تعداد ۱۵ مورد مانور عملیاتی نیز در این مدت انجام شده است.  


رییس سازمان آتش نشانی و امداد و ئنجات شهرداری خوی افزود: تلفن ۱۲۵ بصورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه گزارش و اخبار حوادث و نیاز نیاز به کمک‌های امداد و نجات می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.