سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل محمدی: می توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم/امیدوارم عزیزی خادم از افرادی قوی در فدراسیون فوتبال استفاده کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر سایپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر سایپا اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و خیلی سریع به گل رسیدیم. در ادامه می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، اما استرس ما به علت از دست دادن موقعیت‌ها بیشتر شد. سایپا تیم خوبی است و بازی خوبی را به نمایش گذاشت، اما بازیکنان ما تمام تلاش خود را برای کسب ۳ امتیاز کردند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم که هرچه داریم از آن‌ها هست.

گل محمدی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از تاکتیک‌های دفاعی در جریان بازی می‌تواند ناشی از فشار تیم حریف باشد. در هر صورت تیمی که عقب است سعی می‌کند نتیجه را جبران کند. با این حال بازیکنان ما خوب دفاع کردند و حریف را ناکام گذاشتند. بازی سختی بود، اما اگر ما از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم بازی راحت‌تر می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد بازیکنان تعویضی گفت: تعویض‌های ما حجومی بود و هر ۳ بازیکن تعویضی عملکرد خوبی داشتند، اما می‌توانستند با استفاده از موقعیت‌های خود کار را زودتر تمام کنند. آن‌ها با فشار روی دفاع حریف عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. به تمام بازیکنان به یک چشم نگاه می‌کنیم و مهم عملکرد بازیکنان است.

گل محمدی در پایان تصریح کرد: از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا بابت شجاعت در ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم و به نظر من آن‌ها چیزی را از دست ندادند بلکه فوتبال ما ضرر کرده است. برای عزیزی خادم آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنم و امیدوارم با عملکردی خوب فوتبال ما را از این شرایط نجات دهد. امیدوارم او از افرادی قوی در کنار خود استفاده کند. اسامی که شنیده ام را مناسب داشتن سمت در فدراسیون نمی‌دانم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس*
۱۴:۱۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
امیدوارم عزیزی خادم از افرادی قوی در فدراسیون فوتبال استفاده کند اره دقیقا مثل شکوری که خیلی با اراده و قوی درخدمت لنگ بود زمانی که در فدراسیون پست داشت منظورشو که گرفتید چی میگه حلههه