سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۳۴۲۰۰ سی سی خون به بیماران کوهبنانی

در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برای کمک‌های مومنانه، مردم کوهبنان ۳۴ هزار و ۲٠٠ سی سی از خون خود را به بیماران و نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در حاشیه مراسم اهدای خون گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برای کمک‌های مومنانه، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان پای کار آمدند و کار‌های بسیار خوب و بزرگی انجام دادند.

او افزود: کمک‌های مومنانه در قالب‌های گوناگون در سطح شهرستان و محلات به همت جوانان و نوجوانان بسیجی مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام شد.

ابراهیمی بیان داشت: کمک‌های مومنانه در قالب توزیع سبد کالای معیشتی، پخت و توزیع غذای گرم، توزیع نان صلواتی، ماسک و دستکش رایگان، کمک‌های گروه‌های جهادی و ... طی یک سال گذشته انجام شده است.

او تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و کمبود بانک خون استان کرمان و نیاز به فرآورده‌های خونی با همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، هلال احمر، بسیج فرهنگیان و ورزشکاران به یاد سردار دل‌ها پویش نذر خون در کوهبنان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: با حضور واحد سیار خونگیری هلال احمر مردم ولایت مدار کوهبنان بیش از ۳۴ هزار و۲۰۰سی سی از خون را اهدا کردند.

ابراهیمی افزود: در قالب طرح شهید سلیمانی، توزیع سبد کالای معیشتی همچنان ادامه دارد که در هفته جاری با همکاری هیئت و‌گروه جهادی بنی الزهرای کوهبنان، دفتر امام جمعه این شهرستان و پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بیش از ۳۰۰ سبد کالا در شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد توزیع شد.

او بیان داشت: قصد داریم در روز‌های پایانی ماه رجب و اوایل ماه شعبان با مساعدت خیرین، خیریه‌ها و مراکز خدمت رسان، توزیع کمک‌های مومنانه در قالب سبد کالای معیشتی را داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.